Förståelse

När man är såhär dålig som jag är idag, så känner man sej plötsligt ganska ynklig, man blir mammas lilla flicka igen och man längtar bara tills det ska gå över. Jag blir även ganska känslig sånna här dagar blandat med deppighet men även lycka över andra saker, över er tex!

Tusan va fina kommentarer ni gett mej på
det här inlägget. Jag öppnar upp mej helt här och ni gör detsamma! Att läsa era kommentarer är inte bara peppande och glädjande utan också helt rörande. Vilka fina människor ni är, jag skulle utan tvekan aldrig vilja byta ut mina läsare mot några andra den saken är klar ;)

Så tack snälla ni som visar att ni inte bara bryr er
utan även  f ö r s t å r  också, det är det inte alla som gör!





Kommentarer
Postat av: maria

Hur lyckas du vara så vacker människa?! Så himla avundsjuk:)

Postat av: johanna

maria: Jag blir helt rörd när du säger sådär. Fina rara du. Att lyckas med det är nog olika i allas ögon, men ett stort tack ska du ha! kram <3

2008-12-21 @ 14:55:18
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback