Solbränna året om?


Igår införskaffade jag mig den här Brun utan sol krämen. Sommaren verkar inte vara riktigt slut än, men det är min semester iaf. Har haft svårt förut med brun utan sol, just pga av lukten. Så har bara använt mig av bodylotions med lätt brun utan sol effekt. Jag har dock hört massa gott om den här, från Åhléns egna märke. Den är billig och bra för plånboken, och en tjej på mitt jobb som använder den har verkligen jättefin bränna. Jag testade den självklart lite lätt på armen innan jag köpte den, och den verkar faktiskt inte lukta BUS doft!(+) Nu gäller det bara att se hur den funkar på hela kroppen.

Har ni använt denna?

Recension kommer!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Använder bara den där, dom gångerna jag orkar använda brun utan sol;). Är bäst av alla jag testat!

2009-09-10 @ 14:36:46
Postat av: Jossan

skriv gärna i min blogg o säg om den var bra sen för jag har letat jättelänge efter en bra bus kräm som inte luktas äckligt solarium :P hehe. kram

Postat av: Linn

Jag har haft den, på mig blev den lite väl orange men man har ju olika komplex!

2009-09-10 @ 19:33:51
Postat av: Johanna Gelinder

Emmy: Åh va bra, hoppas på att den funkar lika bra på mig och inte luktar bus-doft!



Jossan: Det ska jag absolut försöka komma ihåg att göra, påminn mej! Kommer nog lägga upp en recension här på bloggen sen också :)



Linn: Jah, alla har ju olika hudtyp, hoppas den funkar bra på mig iaf.



2009-09-10 @ 23:16:11
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback