vänskap



Fick den här bilden smsade till mobilen ikväll. Jag kan inte säga mer än att det värmer. Under löd texten.

Whetever the weather, I'll always be here for you.

Det räcker så. Det värmer i hjärtat som för stunden är ganska kallt. Alla mina vänner som skickar små söta älskar dej sms. Som säger idag ska vi hitta på något kul. Som ger små tankar och saker som jag kan försöka fokusera på för stunden. Er behöver jag, och är så glad att jag har.
I den åldern man befinner sig i nu så har man hunnit skaffa sig riktiga vänner som man har flera år av minnen och erfarenheter med, det är jag glad över.

Jag är också glad över er läsare som får mig att fortsätta blogga, som får mig att ständigt vilja inspirera er.
Troligtvis kommer det lite nytt på G här i bloggen också, som förhoppningsvis kommer göra mej ännu mer motiverad!





Kommentarer
Postat av: Jennifer

LOVE YOU


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback