Vad sägs om en flytt?

Jag måste gå rakt på sak och fråga er. Vad skulle ni tycka om en flytt? Jag har bloggat här på blogg.se som är huvudsidan vart min blogg kommer ifrån, fast jag har egen domän, och jag trivs här. Det är mitt, känns som mitt eget hem. Nu har jag dock kommit på andra tankar och blivit erbjuden att blogga på en annan sida. Det kommer se i stort sätt ut som i den här bloggen, jag kommer skriva om samma saker. Vara jag lixom. Men självklart vill jag inte flytta om inte ni följer med mej! ;) Det här är som mitt hem! Men kanske vore det kul med lite nytt, komma ett steg längre, förnya sig helt enkelt!

Tills dess kommer jag blogga från båda sidorna, för att känna in hur jag vill ha det, hur jag kommer trivas och liknande. Men det skulle endå vara kul att höra eran åsikt om saken!

Just nu har jag en väldigt rolig tävling på min "andra" blogg.
Var gärna med i den genom att klicka på bilden nedan!

GetAttachment

Och ni, era åsikter är så viktiga, så ge gärna respons på det här!


Kommentarer
Postat av: Johanna

det tråkiga med att blogga för andra siter är oftast att layouten inte är den finaste, och designen är så viktig tycker jag! Din blogg här har ju precis blivit så himla fin. :)

Postat av: josse

spelar ingen roll var du väljer o blogga :) klart jag hänger på ifall du byter bloggplats.. kramar!

2009-11-11 @ 09:01:27
Postat av: Nathalie

Du har säkert fått ett jätte bra erbjudande, men jag tycker du ska stanna kvar här på blogg.se. Du har en egen domän och varför flytta när du redan har något som är så bra? Jag vet själv att det känns skönt att göra något nytt, men blogg.se har självklart den snyggaste layouten och är den enklaste hemsidan att jobba med (om man bortser från att det kan gå riktigt trögt ibland). Kram Kram

2009-11-11 @ 10:30:49
URL: http://ernheim.blogg.se/
Postat av: Erica 24 år, fru och tvåbarnsmamma

Jag tror det blir GRYMT på den nya sidan! Jag hänger med (är ju redan där, haha)...tror vi alla tillsammans kan skapa nåt superbra där!

men oavsett vart du hamnar så läser jag ju din blogg såklart=) jag läser den (och har gjort över ett år) för att det är DU som gör bloggen och inte tvärtom!

Kram på dig!

2009-11-11 @ 17:08:36
URL: http://www.metrobloggen.se/richielife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback