Örebro i helgen!

I helgen tar jag och Emma tåget ner till Örebro. Vi ska hälsa på hennes pojke, troligtvis se var dom har för uteliv att bjuda på och dessutom ska jag träffa söta Anni som oxå pluggar där! Ska bli jättetrevligt. Fick dessutom höra när jag pratade med Anni igår att hon ska vara värdinna på detta!


highheels_orebro_61537798

Hur kul låter inte det? Dom första 200 får en goodiebag och dom första 50 ett par skor! Wohoo!


Finns det några örebroare som ska dit kanske?
Vi ses där! : )


Kommentarer
Postat av: Anni

Sötis! Ska bli så kul att ses igen :-D Kramis

Postat av: Anonym

Fan att man inte bor i örebro :P haha!

Kolla in min fotoblogg vettja!

2009-11-20 @ 23:58:48
URL: http://fotomojjet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback