Slut..

... som artist säger jag bara. Har jobbat tio timmar idag och mitt i lunchen var jag och tog festingsprutan. Ont i armen gör det faktiskt lite, kul att sitta i kassan då. Aja, nu vill jag bara bädda ner mig, kollar på sex and the city som börjat elva och sen somna gott. Imorgon står jag inför ett lika långt pass, ussch inte tänka på nu.
 
Nu till något annat, dansuppvisningen är nära och häromdagen köpte jag ett svart nagellack som vi alla ska ha på lördag och söndag. Passar bra till alla våra glitteroutfits.



Blev ett från Mavala, tycker dom har bra storlekar då nagellack dessvärre blir gamla och klumpiga rätt lätt. Köpte oxå nagelacksborttagning från Depend, brukar använda den då den är fri från aceton så inte nageln slits så mycket.
Vilken nagellacksborttagning använder ni? Tipsa gärna!

Kommentarer
Postat av: andrea

har oxå de tdär nagellacket ;) jag använder ett vnaligt från H&M och de är bra faktiskt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback