En krånglig...

.. och misslyckad dagens outfit. Tänkte idag fota en dagens outfit på morgonen innan jag bär iväg på dagens schema, men icke då. Självklart ska något stå ivägen för äns planering. Började fota med systemkameran, då lägger den av mitt i så hann inte äns få en bild. Upp med mobilkameran tänkte jag, även om den inte är lika bra på långa vägar så har jag ju bestämt mig för att fota outfiten. Skulle nu lägga in bilderna men neh då finns dom inte? Jag drar ur sladden öppnar kameran igen, där ligger bilderna, men när jag kopplar den till datorn så finns dom inte? Har försökt tusen ggr utan att lyckats. Ger upp? Så illa tvungen då bussen går snart.

Därför snor jag nu en önskeoutfit från Frida då jag verkligen blev sugen på alla dessa plagg, perfekt vår/sommar outfit!



Hur snyggt var inte detta då!
Gör ett nytt försök med min egen outfit later..

Ha en trevlig dag alla söta!


Kommentarer
Postat av: Passepartout

himla tjusigt.

Postat av: Pempan

Älskar skorna!!

2009-05-08 @ 16:21:38
URL: http://pempans.blogg.se/
Postat av: Pempan

Älskar skorna!!

2009-05-08 @ 16:22:25
URL: http://pempans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback