Today's 9/3-09

 
Jag känner mig som en riktig snorunge, det gör jag faktiskt. Min förkylning verkar inte ge sig vilken har resulterat i ingen träning på en hel vecka, plus att jag nu kommer missa en till danslektion. Känns supertrist. Att jag samtidigt har haft dåliga hårdagar dessa dagar och en hy som aldrig varit torrare. Näsan är helt fnasig av alla snytningar och överläppen har tagit stryk också. Neh, jag är som en riktig snorunge helt enkelt.

♥ Top med sidendetaljer och knäppning längs ryggen, Gina tricot
♥ Stuprörsjeans, Dr denim
♥ Knähöga stövlar, Sko punkten
♥ Pälsjacka, H&M divided

Kommentarer
Postat av: Nadde

Brukar inte gilla päls, men den jackan var faktiskt jättesnygg!

Postat av: Charlotta

Har precis hittat hit till din blogg. Så himla roligt att se att det finns helt "vanliga" tjejer som pratar om vardagliga saker, som ger en insperation! Du är grym! Kram Charlotta

2009-03-10 @ 11:42:44
Postat av: Johanna Gelinder

Nadde: Tack! Såklart är det fusk också :)



Charlotta: Va roligt att du gillar den! Jag försöker vara så jordnära som möjligt i min blogg och inte bara skriva om mode och kläder utan mycket om mej själv och mitt övriga liv också, kika gärna in flera ggr! Kram :)

2009-03-12 @ 22:01:47
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback