Home

Hej på er!
Nu är jag hemma, finaly. Han faktiskt se gossip girl och har nu tagit en välbehövd dusch. Hade ju faktiskt kunna säga att jag känner mig på banan igen, men tyvär inte. Ibland undrar jag om kroppen planerar i förtid vissa saker. Som nu under veckan, jag har mått prima, haft lite känningar till förkylning men knaprat förkylningstabletter sådär utifall (esberitox). Men så går hela veckan, man klarar sig prima men så sista dagen då man bara ska packa ihop, dagen då man faktiskt kan sova lite längre, då bryter det ut. Suck säger jag bara, halsen gör ont och kroppen värker. Att shamponera sig är värsta projektet för att hålla upp sina spagettiarmar (ja dom känns faktiskt så i dessa lägen). Aja, ska försöka få mig lite skönhetssömn och vakna frisk och kry imorgon, har ju dans för tusan!

Trevlig söndagkväll på er! Och för er som är becktokiga som jag, five minutes left! ;)

Kommentarer
Postat av: Cristin

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.

Ha det super!

Postat av: sanna

Svar; Ja, visst är den snygg! :) Jadå, de ska väl gå bra att du lånar den! :)

2009-03-01 @ 23:33:16
URL: http://sallee.devote.se
Postat av: Emilia

Hihi, jag kollar också på Beck ;)

2009-03-02 @ 17:53:40
URL: http://lifeofteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback