Nitade shoes!

Vädret är verkligen riktigt tråkigt just nu. Blä på det. Börjar tröttna rätt rejält alltså. Kvällen har tillbringats i Vireberg, så mycket pyssel med lägenheten även om det är pappa som gör största jobbet vill man endå vara med, nyfiken som jag är. Det känns riktigt bra nu alltså. Storstadsflickan blir det nu! Vill bara börja inreda mitt lilla rum och min mini walk in closet. Ska också bli så kul med det nya köket och allt men nää... Är det någon mer än jag som märker av mina inlägg att jag tappar ämnena rätt snabbt?
 
Var egentligen skor jag tänkte skriva om. I det här tråkiga vädret behöver man muntra upp sig själv lite, eller vad säger ni?. Var ute efter ett par snyggingar från Sko punkten, men när jag väl kom dit hade dom sålt slut på direkten. Typiskt. Men hur kan man komma hem tomhänt om man heter Johanna Gelinder? Skorna gör sig inte så läckra på bilden, men i verkligheten, oh yes.



Älskar nitarna och den öppna tån. Skit snyggt till trashade upprullade jeans kan jag lova.




Men morsning på er, nu blir det dusch, tv, dricka te och äta macka.

Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

söt design du har =) har nog aldrig sett nån blå direkt haha! =)

Postat av: Emelie

Haha, korven då.. :)

2009-06-13 @ 23:58:00
Postat av: Dessi

Hello, jag har precis gjort en ny blogg med massa modetips inför sommaren, min blogg heter http://rasberries.blogg.se

kolla gärna in den! :) <333

2009-06-14 @ 05:12:39
URL: http://rasberries.blogg.se/
Postat av: h

hotties!

2009-06-15 @ 10:12:04
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback