Sommarbilder

Nu har nya jobbet satt igång för min del. Känns ganska bra, har dock hört att 30-graders värmen ska komma tillbaka om någon vecka, så grattis till dom som har semester eller varför inte ännu härligare, sommarlov! :) Jag får njuta av det som varit istället, bland annat Gotland, här kommer lite pictures!


Stranden på Gotland är som att vara utomlands tycker jag, fast nästan mysigare med alla små sandgropar man kan ligga och sola i. Här är i holmhällar, påminner ganska mycket om fårö stränderna.


Hur härligt är inte detta? Insmord med olja, stekigt!


blå blå vindar och vatten....


Lillfot och storfot ;)


Solen värmde även inne i visby,  puss på er!


I likadana brillor :)


Härligt att kunna cykla överallt, måste skaffa mig en cykel här hemma i stockholm också


Kommentarer
Postat av: Snoffla

Hej! Nu vågar jag hälsa. Hej hej! Var inte ledsen över att det kommer mer sommarväder. Inne på Maxi finns det ju mycket kärlek i form av en massa lindhagare... du vet. Man blev ju lite halvt skadad på kick offen men jag gillar det på något sett. Hoppas att din kväll avslutas bra! Kram / Alexandra kl 03.27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback