home sweet home


Inattt åkte vi färjan hem från fina Gotland. Har varit ett par sköna dagar där borta. Välbehövda. Vi kom hem tidigt imorse och var tvungna att sova lite, jag ska nämligen jobba ikväll, stängningspasset här hemma i kungsängen. Tror faktiskt jag alltid kommer kalla kungsängen för hemma, trots att jag inte bor här längre. Imorgon börjar jag även mitt nya jobb, så semestern är nu slut för min del. Håll tummarna för att jag inte kolapsar ikväll på jobbet, för somna imorse kunde jag inte...


Trevlig söndag på er, ska försöka lägga upp härliga Gotlands-bilder såfort jag kan :)


Kommentarer
Postat av: Passepartout

vilken fin bild!

Postat av: emelie

verkar fint ska ditt i sommar har aldrig varit där så hoppas att det är fint hhaha ,

fin blogg kram

2010-01-13 @ 16:59:54
URL: http://emeliejosefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback