Fest i piteå!

Igår var det ju som sakt Stefans 50 års fest. Vi var väll kanske omrking 70 pers, varav vi är 25 pers som sover i huset här. Kvällen blev riktigt rolig och slutade med flera timmars bubblande i bubbelpoolen. Hur najs som helst med andra ord. Titta och njut! haha



Ida och jag i början av kvällen


Riktigt god mat serverades, fetaostsallad, grillat, nachos osv. Jag och mamma gillart!


Så hamna vi i polen och fick skåla med rödvin, den vita vinboxen tömdes alltför fort under "ge och ta" spelet.


Hela gänget! Och  det blev Emils (till vänster) första riktiga fylla!


Jag kör mitt partytrick!


Blondinerna försöker sig på att se heta ut!


Och det blev kramkalas som alltid ;)


Lyckad kväll med andra ord, får göras om. Skål på er alla sköna Norrläningar!


Kommentarer
Postat av: Elin

Pool inomhus? :P Ser härligt ut, haha. :)

Postat av: Johanna Gelinder

Elin: Haha jah, fast den är i garaget, så riktigt inomhus är det ju inte :)

2009-07-06 @ 10:41:03
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback