Lipstick jungle

Ikväll börjar en ny serie, Lipstick jungle. Det är skaparen bakom sex and the city som ligger bakom även den här serien, så självklart måste den får sin chans! Det är new york new york här med, vilket är lovely! Hade planer på att se serien men eftersom jag jobbar till 8 var det ju bara att glömma att hinna hem till 9 men icke då, världens bästa kompis ringer mig prick klockan 8 och säger "vänd dig om, kolla bakåt!" Skjuts enda från Årsta och hem, jo man tackar!



Säsong 1, avsnitt 1
Tre gamla vänner, Victory, Nico och Wendy kämpar med karriär och privatliv i det tuffa New York. Vägen till framgång är inte utan hinder, men som tur är har de varandra när livet krånglar och karriären krisar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, vad jobbar du med ända borta i Årsta? Oj, vilken gullig kompis, hade hon vägarna förbi ;) och jusste var serien bra? =) Puss!

2009-01-12 @ 21:34:00
Postat av: Nina

kollade du på den? :D underbar serie.

Postat av: Johanna

Sandra: Det är posten, mitt "juljobb" eller vad man ska säga, men fortsatte även lite efter nu i 2 veckor typ. Väldans segt, men vad gör man. Nu ska jag ut och resa också så man behöver ju pengarna! :) Nej, grejjen var att han hade verkligen inte vägarna förbi, bor inte äns nära mig eller något, han är bara väldigt snäll när han vet att det tar mig i och en halvtimme hem komunalt! :)



Nina: Ah det gjorde jag, tar säkert ett tag innan man kommer in i den. Har du laddat ner och sett hela serien eller? :)

2009-01-13 @ 09:43:15
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Ackelman

Haha bara så du vet så har serien gått i ett år på canal+ redan ;)

2009-01-13 @ 11:04:41
URL: http://ackelman.wordpress.com
Postat av: Nina

Ja det har jag, jag blev fast! Hehe. :D

2009-01-13 @ 13:57:18
URL: http://nnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback