tips tips tips!

Det här boken jag tänkte tipsa om har jag skrivit lite om som hastigast innan jag åkte ner till Egypten och eftersom jag läste ut den där nere och blev helt galen i den! Nivet en sån bok som man känner, den får inte ta slut, jag har ju "lärt känna" dom här människorna nu!
 
Hur som helst är det en av dom bästa böckerna jag läst. Man får följa en tjej från hennes barndom och sen enda tills hon fyller 50 tror jag. Det händer bra och mindre bra saker under livets gång, precis som i verkliga livet men det roliga med den här boken är humorn i den hela, som alltid finns där. Man känner sig lite småtöntig när man ligger och skrattar för sig själv, men så är det iaf! Ni som gillar att läsa den här typen av böcker måste bara göra det! Den är verkligen super! Hoppas också den kommer ut på film som PS. I love you gjorde, vore trevlans tycker jag :)


Där regnbågen slutar

Kommentarer
Postat av: JUNE

Hadde den vært norsk ;)

Postat av: susanna

får bli min nästa bok att läsa :)

2009-02-10 @ 17:00:19
URL: http://sussieoskarsson.blogg.se/
Postat av: michelle von walden

Jag läste den boken när jag var i Turkiet i somras jag fastnade på en gång och kunde inte sluta läsa, älskar den boken. Dock råkade mamma kasta den i poolen så den blev blöt så jag måste köpa en ny, hehe.

2009-02-10 @ 21:07:13
URL: http://michellevonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback