Saturday morning

God morgon på er!
Det är helg och jag befinner mej hos älskling som fortfarande nannar så sött. Igår lagade vi god mat här, käka godis och myste framför lets dance och film. Sitter nu och huttrar här i hans kalla rum. Vet inte varför det blir så tusans kallt under nätterna, är väll så att bo i gammalt hus antar jag. En kul grej är att jag hört det gå rykten om att butikskedjan forever 21 ska öppna butik här i Sverige! Vore ju toppen, har många ggr velat beställt från dom men blir så himlans dyrt med frakt och tull. Så nu håller jag tummarna på att det här stämmer!


Kommentarer
Postat av: sussie

hoppas också att det sker inom snar framtid.. enligt aftonbladet så letar de lokaler.. så lär ju dröja säkert ett år innan det inträffar men den som väntar på något gott:)

2009-02-07 @ 13:06:09
Postat av: JUNE

FOREVER 21 <3

Postat av: Emilia

Om den nu ska komma till Sverige hoppas jag att den kommer till Göteborg också, inte bara till Stockholm.. =)

2009-02-08 @ 17:47:31
URL: http://lifeofteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback