så happy!

Ni ska bara veta, vad jag har gjort idag. Okej, min dag kanske inte varit toppen direkt, men det jag fått ut av den är toppen!
Ni som läst min blogg vet hur ledsen jag varit då min dator krashade, all info, allt rent ut sakt av tre år, putts veck. Mailade därför min gamla datorlärare (datorsupporten på min gamla skola) Och tror ni inte, att han inte äns behöver starta datorn för att få alla mina grejjer, det enda som behövdes var en extern hårddisk. Direkt till Siba säger jag!

Den här fina hårddisken finns nu i mina ägor och rymmer dessutom hela 3 år med min gymnasie tid, jag är happy!



250 GB, Siba

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va bra att allting löste sig till slut!

Postat av: Passepartout

fan vad bra!

2009-02-18 @ 12:53:02
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback