Min dag

Har inte blvit så värst mycket bloggande idag. Åt lunch hos famor, den otroligt goda smörgåstårtan från igår vettni (och ja Camilla, jag åt lite åt det också ;) Hur som helst bar det av till stan därefter, mötte upp Emelie och hann kolla några affärer, men är väll bäst att man håller i slantarna lite nu är ju trots allt rätt långt kvar tills nästa lön. Ska försöka komma till det roliga nu, vi åkte hem till Emelie, Emelies alldeles egna hem eller ja, hon delar det med sin pojkvänn som så fint hade lagat mat som stod på bordet när vi anlände. Hur bra är inte det? Helt nybyggda är lägenheterna och riktigt fräsha alltså. Och ja, jag blev avundsjuk. Finns dock ett litet problem, det ligger på fel sida av stan, men jag lär väl få vänja mej, för där vill jag absolut vistas igen! Nivet, ibland så känner man bara när man går in hemma hos någon (ofta känner jag det på direkten), hurvida man trivs eller inte. Där trivdes jag! Och trots detta utan knappt några möbler. Men ett väldigt fint köksbord och stolar Emelie! Jaja, drog till dansen därefter och blev helt slutkörd. Tur är väll det att bästa kompisen kommer och hämtar, var riktigt skönt faktiskt. Tack tobajas!

Och gonatt alla ni söta!

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha, du är ju för go tjejen! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback