Happy friday!

Idag har jag vaknat på rätt sida (ni kommer troligtvis tänka att jag vaknat alldeles på fel sida), men jag är glad, det är fredag och spana in mina riktigt fula brillor!, fulsnygga är vad dom är, dom skriker gammal skolfröken (och då inte äns på våran tid)  bågarna är illgula. Och priset är ett riktigt johannapris, 10kr hos Lindex ;)


Morgonfrippan är med, sovtishirten skriker wow till er (bara till er!),
strumpor sover jag i under vintertid och dom fulsnygga brillorna blev som sakt mina för en tia

Om ni undrar ifall jag fått någon slags försenad solsting, så nej! Det här är bara johanna i ett nötskal

Kommentarer
Postat av: Elina

Jo jag vill också tillbaka till Egypten, det var så himla härligt där! Skit att du inte hade med dig solbrillorna ovan dit, jag tycker de är coola :)



Här i Örebro snöar det också för fullt, har gjort det ända sen vi kom hem... Sverige sucks!



Du får ta och ladda upp resten av bilderna från Egypten här snart, jag väntar! (om du nu ska lägga ut fler)



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback