Full rulle

Måste först bara börja med att säga, vad är det för fel på blogg.se?, bloggen går otroligt segt att vara inloggad på för mig. Kan knappt göra någonting. Är det så för er alla? Det måste det väl vara?

Aja, ska se om jag kan försöka få det här publicerat. Idag har det varit full rulle för min del. Fikade med några vänner på förmiddagen, sen blev det in till staden, städade på jobbet, åkte vidare direkt till träningen med Emma, sen gick vi därefter och solade solarium, sen kom älsk och körde hem mig och nu sitter jag här.
 
Vet att jag kommer somna gott ikväll, gör jag alltid efter ett tufft träningspass och vet ni, imorn då ska jag på musikal!

Älskar att gå på det. Någon som kan gissa på vilken? ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Det krånglar rätt mycket för mig med. Ibland hänger det upp sig som jag vet inte vad. Vad roligt med musikal!



Förresten så har du blivit utmanad på min blogg! :) Kram

Postat av: Passepartout

blogg.se suger just nu, har gjort det hela veckan.

Musikal låter skitkul, har dock ingen aning om vad som går just nu. :)

2009-02-12 @ 09:25:58
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Malin

Ja blogg.se är verkligen inte min favorit just nu! Hoppas att du hade skoj på musikalen :]

2009-02-12 @ 19:18:32
URL: http://redhotgift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback