Bränna

Har fått några frågor om jag fick någon bränna till slut? Om man säger såhär, jag tror inte man kan vara blekare än man är i januari, inte jag iaf och det brukar ta sin lilla tid innan jag får en jämn och fin färg, antagligen för att jag är så rädd för att bränna mig, rädd för att sola för hårt, hudcancer osv.
 
Men den här gången sa faktiskt mamma åt mig, du är inte röd! Du blir inte bränd, så istället för att köra med solskydd 20 hela veckan ut (jag gjorde det bara första dagen nu) så tog jag olja med solskydd 5 i.

Och här har vi resultatet!



Har trosorna lite lägre för att man ska se min vita kant, och sådär vit var jag på hela kroppen innan! Mörkbrun blir jag aldrig, men lite lätt gyllenbrun är så fint och gör mycket, man känner sig fräshare!

Kommentarer
Postat av: Passepartout

supertjusig bränna!

Postat av: Rohan

Oj vilken skillnad :)

Snyggt med lite färg på vintern.



Jag tycker din blogg är inspirerande och har fina bilder.

Är det okej för dig om jag lånar lite bilder från din blogg och tipsar och länkar till dig och din blogg på min?

Du kan se upplägget på min blogg :)

/Rohan



2009-02-02 @ 19:08:49
URL: http://rohans.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Fan va snyggt med lite färg! :D

Hoppas du har haft det skönt!

2009-02-02 @ 22:36:33
URL: http://ernheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback