Bara sådär

Så blir man väckt bara sådär, innan klockan äns slagit 9.
Det ringer på dörren och mamma pratar högt med sin vännina.
Såhär glad blev jag för det!







Nackdelar med att ha rum nära ytterdörren:
- Man blir väckt av minsta lilla varelse som ska gå ut eller in!


Fördelar med att ha rum nära ytterdörren:
- Man kan smyga in så sent man vill utan att en kotte vaknar!


Men eftersom jag är en positiv männska tycker jag det nedastående alternativet väger upp, så onödigt att väcka andra om man råkar vara sent ute i natten (onödigt att dom ska vakna av att märka att man varit ute sent i natten också)

Asså hörrni den här webbkameran är från 90-talet typ, måste varit en av dom första som gjordes, och den hitta jag nu, jösses vad man ser ut i den! Dålig kamera måste det vara....Men säkert antik!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men lilla tussebussetröttsi då!

2009-02-11 @ 10:04:19
Postat av: Natalia

hha jbbigt att bli väckt så tidigt!:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback