Kickoff på Maxi Lindhagen!

Först innan jag börjar berätta om nya jobbet och kickoffen vi hade igår måste jag först bara säga, eftersom det verkar vara många som gillar att lägga sig i mitt privatliv på sistone. Mycket handlar kring mig och Emil, vad jag gör ute på kvällarna, vem jag är tillsammans med och inte osv. Jag och Emil har varit tillsammans i över två år, vi har haft det struligt en tid tidigare, med paus, därefter ett försök som senare ledde till ett kort break, ett avslut. Thats it. Ibland kan man behöva något sådant för att senare komma underfund med att man saknar varann. Vi vill finnas i varandras liv, vi har vi nog alltid velat det på ett eller annat vis, vi känner varandra utan och innan, som bästa vänner. Jag och Emil har en nära relation just nu. Vad som händer i framtiden får vi se men vi tycker hur som helst väldigt mycket om varandra och det är det som känns viktigast just nu. Så, färdigpratat? Nu vet ni lite om mitt privatliv så jag skulle föredra om folk inte la sina stora näsor i blöt och påstår vad jag känner och inte känner, gör och inte gör. Både jag och Emil kan faktiskt ta hand om oss själva och varandra, tro det eller ej.

Tillbaka till det roliga, gårdagen. Vilket härligt gäng vi värkar vara alltså, mycket har kretasat kring nya jobbet på sistone och eftersom mitt nya internet inte kommit än så blir det lite tomt på bloggfronten, sorry guys. Hur som helst hade vi kickoff igår nere på ICAs huvudkontor här i Solna. Därefter drog en större del av gänget vidare till söder för att festa vidare, riktigt lyckad kväll! Måste också säga att det känns så himla roligt att ha kommit nära nya jobbarkompisar så fort. Som när jag, Emmy och Emma gick och pratade om allt mellan himmel och jord igår natt, att vi bara hade träffats för första gången några dagar tidigare under veckan kändes helt konstigt. Riktigt roligt iaf. Imorgon blir det jobb igen, plocka varor och fixa, sen får ni inte glömma att komma på öppningsdagen såklart, 12 aug! Glöm inte det nu allihopa ;)

Kramar till er mina söta 

Kommentarer
Postat av: JOHANNA ARREMAN

min ena kusin ska jobba på samma ica som dig :) det är hennes granne som äger butiken, världen är allt liten va :O

Postat av: Emmy

Ja vi kommer vara ett grymt gäng på ICA! jättekul att ha träffat så många sköna människor! Tack för i lördags ;)

kram

2009-08-04 @ 18:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback