Vad tycker du om dessa trender?


Spets

Fantastiskt snyggt! Inget jag kommer tröttna på i första taget

Höga stövlar
Snyggt när skaftena är höga och går upp till knäna, värmer dessutom mer. Är dock ett stort fan av stövlar i alla dess slag, beror helt på stövelns modell!

Vadlånga kjolar
Går helt bort!

Baggy jeans
Har bärt det förut, men då till stövlar med klack för en lite mer feminim känsla, så vem vet, inte helt omöjligt att det kan komma på tapeten igen!


Blixtlås

Hett! Fin detalj

Sammet

Älskade att gå klädd i sametsplagg när jag var  liten och tycker fortfarande att det är fint, ett plagg åt gången dock, får inte bli för mycket!

Stora smycken

finfint!


Det dressade modet

Älskar kavajmodet, bland det snyggaste plagget som kan bäras just nu! Dock tror jag inte en hel "kontorsoutfit" skulle passa mig

Halvöppna, typ håliga skor med nedhasade strumpor i
Njae..

Kilklackar
Fin fint, bekvämt om inte annat!

Kappor i glada färger
Funkar, men känner jag mig själv köper jag nog hellre en grå eller svart

Rutigt
Läckert!

Kängor
Det gillas, har testat ett par men inte vågat mig på några än, kommer kanske?



Translation
I love lace, velvet, big jewerelly and checked pattern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback