Små ting

Sitter hemma fortfarande. Inte direkt sängliggande längre så de är ju bra iaf men den här jädrans förkylningen tycks hålla i sig och halsen har jag inte haft såhär ont i sen innan jag opererade bort halsmandlarna. Vet att det inte är speciellet kul att lyssna på en massa sjukprat men den här bloggen blir ibland lite som en dagbok också så då kommer det upp endel svammel ibland också.

Hur som helst är jag på bättringsvägen så om inte alltför lång tid kommer jag nog börja ta mig utanför dessa väggar och då kommer mina dagliga outfits tillbaka! För övrigt känner jag mig rätt nere idag, många negativa tankar som passarerar. Tror faktist det regnat varje dag jag legat hemma nu?

Aja till något mer pasande här i bloggen, Emelie ringde nyss och sa att en jacka (som jag spanat in och drömmer om att köpa!) nu finns i min storlek på Zara, vet inte om jag ska ringa och lägga undan den eller om jag ska hoppas på att den finns kvar när jag orkar mig ut. Hur jag ska få tag i pengarna är en annan femma, men jag får se det som en investering, ni har väll läst en shopaholics bekännelser? Lite åt det hållet iaf!

Nästa gång jag skriver har jag förmodligen något mer vettigt att komma med!

Ni är så fina, kramar!


Translation
I'm still sick but I feel a little bit better. My outfitcategory is empty this week, but soon I'm going to be back on track. Emelie called me and told me that Zara has a jacket I love in my size now :) The question is where am I going to get the money from?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack detsamma!



P.S. fina bilder du tog när du vann StockholmSteetStyles tävling:)

2008-09-11 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback