Päls

Jag tycker päls är snyggt! Gärna fuskpäls. Är vädigt inne på en svart, skulle vara snyggt till höst och vinter! Minns förra årets slutrea för vintern då H&M hade en svart, vet inte om den var från barn men attans att jag inte köpte den när jag stog och övervägde. Den snyggast svarta hitils kommer iaf från topshop och ser ut såhär, frågan är bara om den är värd tusenlappen



Vad tycker ni om päls?
Hot or not?

Translation
__________________________________________________________________________
I really love fur! I would like to have a fake furjacket in black.
This beautiful thing is from Topshop.
What do you think about fur? Hot or not?


Kommentarer
Postat av: Johanna

päls är snyggt! såg en jättefin på gina tricot igår. annars har jag sett finfina på secondhand.

Postat av: Millan

Usch och fy!

2008-09-07 @ 14:59:19
Postat av: Esther

svar: jamen jag tyckte ju att jag kände igen dig! Efteråt kom jag på att "Johanna Gelinder... hm... juste, det var ju hon som vann Din stil-tävlingen (och fick bära de dödligt snygga blixtlåsskorna från H&M!!)". Ja, det var synd att vi missade så mycket, men det vart ju kul ändå! Passade du på att fynda något fint?

2008-09-07 @ 15:29:19
URL: http://withnailpolish.webblogg.se/
Postat av: Linn

Vad tycker du om Sofi Fahrman och Ebba won Sydow? inspirerar dig? svara ärligt nu!

2008-09-07 @ 19:29:24
Postat av: johanna

hej gumman, jag tar med mig jackan imorrn så kan vi träffas så du får testa den :) skulle behöva prata lite också, du förstår säkert om vad.. puss

2008-09-07 @ 21:05:59
URL: http://johannaarreman.blogg.se/
Postat av: Johanna Gelinder

Johanna: Åh gjorde du? Var den svart? :)



Millan: Ja, smaken är ju som baken :)



Linn: Jag gillar sofi, snygg stil och gullig tjej, har ju inte träffat henne personligen men vist kan man hämta inspiration av henne, helt klart!

Ebba har jag bara träffat en gång och det var förra veckan på bloggminglet så har inte sådär jättemycket att säga om henne personligen men hon verkade söt och go tyckte jag :)

Får jag fråga varför du undrar? Blir nyfiken ju!

kram

2008-09-07 @ 23:20:02
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Felicia

Päls är riktigt hot!

Vill ha en minkjacka snarast.

2008-09-12 @ 15:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback