it get worse

Hej alla söta
Blir så glad när ni bryr er om mig, bloggen har fått vila lite idag och igårkväll hjälpte min fina Jennifer mig när datorn strejka. Ni ska bara veta vilken hemsk natt jag haft. fy tusan säger jag bara. Har vridigt och vänt på mig hela natten, till slut höll jag på att svettas sönder så jag reste mig upp för att gå och ta lite dricka och två alvedon, allt började bara snurra och det sista jag minns var att jag stog och höll mig i diskbänken, sen vakna jag upp på köksgolvet.

Har inte svimmat sen jag var liten och då var det också av yrsel och huvudvärk. Hemskt, fick (och ville inte) ligga själv mer den natten så  blev till att sova brevid mamam, febern sträckte sig upp mot 39,5 vilket jag aldrig brukar ha då min vanliga temperatur är ganska låg 36,7. Var som sakt väldigt längesen jag kännde mig såhär hängig. Men håller tummarna för att det blir bättre under dagen, ni med va? :)

Verkar också som att min vanliga adress
http://johannagelinder.se verkar funka! Skönt


Translation
I am so happy that you care about me, thank you! Last night was terrible, I felt dissy, and my head was hurting so bad.
The adress http://johannagelinder.se  is working now, nice!

Kommentarer
Postat av: jennifer

naw, plutten. vet hur hemskt det är med hög feber, för ett tag sen vid min senaste halsfluss så steg min feber till över 41 grader, det var sjukt. man mår verkligen otroligt dåligt. stackare, hoppas du inte får högre feber iaf och att du blir frisk snabbt.



puss och kram

Postat av: byron

Det är väl inte du som har smittat mig ;)



Efter det att jag läste din blogg igår om förkylningen började jag få lite ont i halsen.

Ett tips som jag hört om är att gurgla med saltvatten.

Nja, det hjälpte väl inte så jättemycket eftersom jag hade jätteont i natt. Vände och vred på mig hela natten

och sov nog endast 2-3 timmar.

Sitter på jobbet och vill bara gå hem.



Vad läskigt att svimma =/ Hög feber är jäkligt obehagligt!

2008-09-09 @ 15:09:44
URL: http://gatto.blogg
Postat av: Michelle

fy då! hoppas du repar dej snabbt!

2008-09-09 @ 16:36:19
URL: http://michellesliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback