In the land of women



Passade på att hyra en film när jag slutade jobbet.
Fick bli denna. Jag och Emma har precis sett klart den. 
Den var bra, stundtals sorglig, ganska ofta faktist, men mest av allt väldigt verklighetsbaserad. Inget fuffens som det ibland kan bli så klycshigt av i filmer. Adam Brody  i huvudrollen, jag vad kan man säga? Var ju tvungen att hyra den iaf!





Translation
Emma and I saw this movie today. I liked it but it was very sad. Adam Brody is the leading character, nice nice!

Kommentarer
Postat av: malin

hahah jag hyrde den också för brody ;) men tyckte det var ett dåligt slut

2008-09-22 @ 17:03:15
Postat av: Johanna

malin: ah men samma här, slutet känndes lite snopet. Alla blev "lyckliga" , men Brody då? Vad hände med han?

Postat av: Anonym

Jag har också sett den :) fin film faktiskt!

2008-09-24 @ 22:30:38
URL: http://soniajoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback