In action


Inte mycket att lägga upp kan man tycka, men jag blev så förvånad när jag hittade den här bilden i kameran. Var igår nämligen när jag skulle fota dagens outit (med timern som vanligt) och sen så fick jag så bråttom till bussen så jag glömde bort det och sprang iväg för att hämta något. Men jag lyckades visst som sakt fastna på bild iaf.


Nothing special, bara sköna söndagskläder
(tror faktist jag aldrig kommer tröttna på randigt!)

♥ Randig tröjja, Indiska (NY!)
♥ Kjol, H&M
♥ Strumpisar, H&M


Dessvärre blir det nog ingen outfit idag såvida ni inte är intresserade av mina utslitna pyjamasbyxor med små nallar på? Senaste timmarna har spenderats i sängen väntandes på att mamma skulle komma hem från apoteket och kunna kurera mig. Fasen att bli sjuk på en måndag ( har ju dans ikväll :(  )





Muntra upp mig
nu med lite härliga kommentarer som jag kan få läsa nästa gång jag pallrar mig till datorn!

kram kram!





Translation

I wore this yesterday, nothing special, just a casual outfit on a sunday. I guess that you don't want to see my outfit of today, I have my old pyjamatrousers with teddybears.

Kommentarer
Postat av: Lenita

snyggt!

Postat av: Stine

God bedring!

2008-09-08 @ 17:34:00
URL: http://stinema.blogspot.com
Postat av: emma

tack för att du trots är sjuk att du pallrar dig upp och skriver några rader! :) du sviker aldrig oss läsare och de kan jag tacka dig för! :D

Och jag hoppas nu att du frisknar till! Krya på dig! :)

2008-09-08 @ 18:38:48
Postat av: Martin (Göteborg)

Hoppas du blir bättre snart

2008-09-08 @ 18:44:39
Postat av: Nathalie

Åh va jobbigt att vara sjuk :/ hoppas du kryar på dig!

2008-09-08 @ 18:53:50
URL: http://ernheim.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar din blogg! 'krya på dig! :)

2008-09-08 @ 20:38:32
Postat av: Emelie

Glömde det viktigaste! With teddybears såklart ;)

2008-09-08 @ 21:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback