Full rulle

Dagen började hos tandläkarn (nopp, hade inga hål!) för att sedan ta tåget in till stan och möta syster. Blev totalklippning (första gången syster klippte frisyr) Så nu har hon en supersnygg lugg och lite uppklippt. Fräsht och snyggt! Therese är så duktig på att klippa.

Därefter mötte vi upp Emelie för att visa resultatet (kommer visa er också men hon ville inte bli fotad ikväll.haha) Så vi käkade lite tacobar som hastigast för att sedan kolla American Apparel när vi endå höll hus på söder. Längesen jag var inne i den butiken. Men sen blev det så bråttom då största anledningen till att jag skulle in till stan var för att städa (på jobbet) Men vi kunde inte låta bli att gå in på H&M en sväng oxå, sen sa det bara vipps och klockan hade sprungit iväg. Fattar inte hur man kan gå in i en butik en sekund och sen när man kommer ut har man både påsar i handen, en mindre plånbok och en klocka som passerat en timme frammåt.

Hur som helst skulle jag på kalas halv 8, det var söta Elina som fyllde 12 år, så min städning var ju bara att glömma (alltså måste jag in till stan imorn igen.) Först nu kom jag hem. (missade idol!) Men det är smäller man får ta.
Maria Wern blev iaf inspelat, så det ska ses nu!

Kramar på er!


Translation
I didn't had any cavities in one's teeth!
 My sister cut her hair today and now she has a bang. It is lovely!
I have also been at a birthdayparty today, Elina 12 years :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback