Återanvända!

Jag är rikigt dålig på att återanvända mina outfits och plagg, herregu köper jag bara nytt? Var faktist en läsare som frågade mig det för inte altför länge sen, "har du en otroligt stor garderob eller köper du nytt hela tiden?" och ja, det kan man fakist fråga sig.

Hur som helst så mailade min vänn Emelie över massa bilder på hennes favoritoutfits från förra höst/vinter sässongen på saker jag faktiskt borde använda. Måste bli duktigare på det dära för en heldel är faktist fint!
Därför passar ju sig min dagens klädsel kattegori så bra att spana inspiration i!

Dessa var bland Emelies favoriter!



           



     



   






Så, nu till frågan, vad tycker ni jag borde återanvända i höst?
Spana in Dagens klädsel kategorin och välj ut din höstfavorit från förra året!

Skriv en kommentar i fältet nedan med länk till bilden på outfiten ni gillar!



Translation
This is some of my old outfits from the last year. What do you think i should wear this season?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den på första bilden här ovan

2008-09-12 @ 13:56:34
Postat av: dee

i love your style!

2008-09-12 @ 17:34:59
Postat av: emma

jag är helt och hållet helt SÅLD och KÄR i din kofta som du köpt på Indiska! den är helt underbar! jag önskar jag hade en sådan! Den rekomenderar jag dig att använda i höst! :)

2008-09-12 @ 22:45:35
Postat av: Johanna Gelinder

emma: Jah, den är en storfavorit hos mig med så den får defenitivt komma fram i höst också :) Tack!

Postat av: Chrystel

Jag älskar första bilden, jag mâste veta vad du har pâ dig den är sâ underbart!

2008-09-13 @ 10:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback