Party party!


rolig kväll igår alltså, vet att jag nämnde det förut, men den var toppen! (att jag skulle jobba klockan 12 idag var en annan femma).
Längesen jag och Emma var ute ihop också, det borde vi vara oftare! Emma stog för fotandet igår, vilket annars jag brukar behöva göra om man ska få några roliga bilder att kolla på dagen efter. Men icke då, allt blev perrfa och tobias bjöd på drickat, vad ska man säga?
 Underbara vänner man har! haha



on the train


Vänskap!


Några boys..


..Och här några till


Världens finaste Emma!


Jag verkade ha något viktigt att säga, och en trogen lyssnare


Coolingarna själva, Claes och jag


Röda naglar och röd ros, vackert!


Några var aningen packade vid slutet av kvällen, men humöret var på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback