Mango

Nyss hemkommen från staden, åkte in direkt efter jobbet, därför ni inte hört av mig så mycket idag. Den här bloggen börjar bli till ett riktigt beroende för mig känner jag, det första jag gör när jag kommer hem och det sista jag gör innan jag går är att blogga. haha.

Hur som helst hade Cosmopolitan en helkväll på Mangobutiken, som jag och Emelie var på. När man gick därifrån fick man en liten mini-goodiebag med Cosmopolitantidning, mascara och ett halsband. Det hände dock något ganska tragiskt inne i butiken, jag blev kär i ett par skor, och dom här var verkligen speciella. Jag såg hur mycket Emelie ville jag skulle ha dom, men hon sa tvärt emot (för att hon hade lovat min mamma att hålla koll på mig gällande skoköp!) Jag tror jag ångrar mej. Speciellt när Tobias kallade mej snål som inte köpte dom. Ska han säga? Dom var ju totalt opraktiska, alldeles för många cm (eller ska jag säga dm!) för att kunna parta i och alldeles för kalla för årstiden och för dyra och.... helt underbara helt enkelt. Med platå! Som faktist är rätt bekvämt, eller hur?


mini-goodiebagen



Förbjuden kärlek



 

Translation

Mango had a customernight today and I found those beautiful shoes. I wanted to buy them but they were too expensive and a little bit too high. Oh i love them!


 


Kommentarer
Postat av: sofia w

Snygga skorna var (:

Postat av: MAlin

shit vilka fina skor :O

2008-10-29 @ 22:16:19
Postat av: Em

Åh dom har jag också spanat in. Hur fina som helst! Men som du säger, lite för höga, lite för dyra.

2008-10-29 @ 22:46:48
URL: http://emelieedberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

De var riktigt,riktigt snygga. Skor man kan faktistk inte få för många av. Man måste ha ett par till varje tillfälle och outfit :)

2008-10-30 @ 07:59:25
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vad kostar dom ? :O

2008-10-31 @ 21:43:22
Postat av: Cornelia

Skitsnygga!

2008-11-01 @ 00:07:22
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback