Kanebo - Total finish

Som ni säkert vet är jag inte den personen som lägger ner stora summor på smink men när Emelie rekomenderade detta foundationpuder och bad mig testa det (dom testsminkade mig med det på Åhléns), så kan jag inte förneka att mer lik en porslinshy kan man inte få. Jag har aldrig haft problemhy så därför har jag heller inte gillat att täcka över med foundation och liknande då det känns orent men med detta puder så känns det lättare att matta ut och man behöver inte heller så mycket. Har läst en heldell recensioner om det och folk verkar som helt galna över det. Även dom som haft problemhy innan med finnar och liknande sägs ha blivit bättre med just den här sorten.

Så nu när jag endå behövde nytt puder så slog jag till på Kanebos Total finish. 360:-Kicks, och känner jag mig själv rätt så kommer det räcka länge.


Någon av er som använder Kanebos total finish, vad tycker ni?



Translation
Today I bought this foundationpowder, Emelie told me about it and I can see that it's very popular.


Kommentarer
Postat av: Jenn

Du måste hålla oss uppdaterade på pudret! :)

Fin du var i klänninge för bloggfesten föresten!

2008-10-16 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback