Inspiration tack!

Idag känner jag inte så mycket inspiration alls. Vädret är grått, älskling skulle säkert sova hela dagen om han fick och jag sitter fortfarande i pyjamasen. Något i den här stilen skulle jag gärna klä på mig idag, kavajen från Monki är klockren och skorna från H&M hann jag inte äns råffa åt mig trots att jag var på hugget så länge... Aja, dom finns ju kvar på bild iaf!


btw, kan ni gissa vilken storlek det var på dom? 40! Och jag har vanligvis storlek 36 haha... Men på bild blev det bra, riktigt jävla bra! Vill plåtas igen... älskade det.

Kommentarer
Postat av: Malin

kan du inte visa upp kläderna du köpte igår? :D

2008-10-28 @ 11:44:50
Postat av: Sanna

Jättefin bild!

Gillar förövrigt din blogg jättemycket:) du är duktig!



vart laddade du hem gratis testversion av photoshop?

2008-10-28 @ 16:09:55
Postat av: Johanna

Malin: Absolut! Första plagget kommer i ett inlägg snart :)



Sanna: Tack vännen! Tar åt mej! , inte ofta man får höra att man är duktig, glädjer mej :)

Jag googlade bara på Adobe Photoshop finns många olika testversioner att ladda hem men dom varar bara i 30 dagar.

Postat av: Thowelina

Sjukt vacker bild.

2008-10-28 @ 16:51:44
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det blev jättefina bilder :)

2008-10-29 @ 09:08:43
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Thowelina: Tack så mycket, jag saknar mitt långa hår när jag tittar på den! haha



Johanna: Åh, jag vet, vill göra det igen och igen! Tack :)

2008-10-29 @ 10:11:04
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback