sweet november


Även fast jag fryser tusan på vintern och hösten så är det en mysig årstid, vem kan förneka det? Pälsjackan är en storfavorit hos mig, vilket har resulterat i att jag köpte en till idag (upps!), dom är hur olika som helst egentligen så jag kännde mej faktist tvungen att få ta hem den. 

Sen har jag även handlat halsduk till syster (likadan som jag gav Emil igår), fast jag skulle minst lika gärna vilja köpt den till mig själv. Farsdagpresent inhandlades idag också till världens bästa pappa. Nu återstår bara att våga mig in på handelsbankens hemsida och kolla kontot. Jag fasar inför det...



Translation
November is a cold month but a very cosy month also!


Kommentarer
Postat av: Emma

fin bild på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback