Skriva av mig

Hej på er!
Jag känner bara att jag måste få skriva av mej lite. Ska upp igen om 6 timmar och det känns fortfarande precis som jag kommit hem. Sitter i jobbkläderna och har inte varvat ner för fem öre. Har mensvärk så in i tusan och jag tror att min trötthet gör att jag inte kan fokusera tankarna riktigt. Jag önskar ibland att jag skulle ha lättare att bara skaka av mig saker. Verkar som det finns endel människor som faktist kan det. Det värsta jag vet är svek och lögner, folk utan samvete. Men dessvärre verkar det finns en heldel sånna människor också. Så varför fokusera på dom egentligen och låta dom ta plats i äns liv? Det vet jag faktist inte. Kan inte mer än säga att jag tar på mig för mycket, säger alltid vad jag tycker och tänker och skulle inte klara mig utan att göra det heller. Sanning och ärlighet kommer man längst på och i alla förhållanden vi har till människorna runt omkring oss tror jag det gör sig bäst att säga vad man känner och tycker. Allt blir så mycket klarare då. Nu blir det till att fokusera på sömnen, om jag nu klarar av det .

Gonatt på er, ni är så fina!
kram

Kommentarer
Postat av: ilabila

så utrulig bra skrivet !!

Postat av: Manuela

Aah.. låter jobbigt Johanna, jag hoppas du kunde fokusera på sömnen och glömma bort all falskhet som finns runtomkring en.

2008-11-05 @ 19:43:52
URL: http://www.metrobloggen.se/manueliita

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback