Personal shopper och glöggkväll!


Iklädd den lilla svarta och ett par långa läckra handskar införskaffade jag igår en ny garderob till... Patric! haha. Okej rktigt sådär var jag inte klädd och en helt ny garderob kanske det inte blev, men en god hjälp på vägen. Ärligt talat så börjar det här bli lite av en tradition. Varje år innan glöggkvällen (som vi har med min familj och vänner till familjen, däribland Patric) så kör vi en hel shoppingdag med plagg till bara honom (lyllos han va!).

Superkul är det då det verkligen blir en heldel (om jag ska gissa tror jag inte han shopper så fasligt mycket under resten av året om man säger så) Men den här gången fick vi ihop både ett par jeans, en skön enkel huvtröjja, en supersnygg dubbelknäppt grå kofta, två baslinnen, en randig ribbad farfarströja och en randig "kofttröja", superbra!  Hoppas han är nöjd. Jag gjorde mitt bästa, det här är ju vardagsmat för mig ;)


Translation
Today I helped my friend buy some clothes, it went well.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback