Pälsmössan...

... invigdes idag för i år. Hade helt glömt bort den och den är faktist ganska mysig. Speciellt som idag när det var grymt kallt, riktig vinterkänsla! Då är det ganska skönt att hålla huvudet varmt. Jag är fortfarande helt fascinerad av mitt inlägg nedan där jag testade att mobilblogga från pappas mobil. Det funkar ju och ser ut precis som vanligt! Om det inte är alltför dyrt ska jag fixa så jag själv kan göra det. Perfekt för en dag som idag tex, på stan. Då kan jag visa er alla mina shoppingfynd direkt ju! Vore inte så dumt va?



Min outfit idag bestod av:

♥ Pälsmössa, Åhléns
♥ Halsduk, Kappahl
♥ Jacka, Zara
♥ Väska, Indiska
♥ Ribbade strumpbyxor, H&M
♥ Boots, Din sko





Translation
Today I used my fur hat for the first time this year.


Kommentarer
Postat av: sussie

du är jättelik haley (stavning?) i one three hill på den stora bilden:) speciellt munnen!

2008-11-18 @ 06:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback