Nitbälte

Ni kanske läste om nitbältet som jag föll pladdask för? Det är hur snyggt som helst, brett och sitter i midjan. Tror det kan matchas till allt möjligt faktist.

Hur som helst var det slut på det i minsta storleken överallt i innerstan och i förorterna (bad dom ringa runt) men så fanns det ju ett bälte kvar, det som satt på dockan! Som man för övrigt inte få ta ner från skyltfönstret. Heldum idé tycker jag, det viktigaste är ju att man säljer! Sånt där trams höll dom aldrig på med förut.

Hur som helst bönade jag och bad om att snälla snälla få köpa det, så hon gick och rådfrågade med chefen som till slut sa ja!



Väldigt carrie inspirerat!





Och här är mitt. Vad tycker ni? Gillas här iaf!




Translation
Here is a picture of the belt I was talking about earlier. Isn't it gorgeous?

Kommentarer
Postat av: Johanna

det är grymt fint!

Postat av: Emma

Snyggt! Vill du lägga upp en synligare bild på dina boots från din sko som du har på outfit bilden tidigare i veckan? Vad kostade dem?

2008-11-19 @ 10:30:17
Postat av: Johanna

Johanna: Jah visst är det, tror det ska invigas ikväll!



Emma: Här kanske man ser lite bättre, fast färgerna blev lite konstiga: 18809724.jpg" rel="nofollow">http://johannnaas.blogg.se/images/2008/dsc0346118809724.jpg



449 kostade dom!

2008-11-19 @ 12:30:35
URL: http://johannagelinder.se
Postat av: Emma

Länken funkade tyvärr inte

2008-11-19 @ 15:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback