Någon form av ...

... dagens outfit. Fast bakifrån? haha. Vilken hektiskt dag det har varit, för att dra det lite snabbt, jobbat 10 timmarspass på ICA fram till 5, drog snabbt som tusan in till stan för att möta upp syster som redan börjat med min städning. Vi slängde i oss matlådor, leta upp en busshållplats och så ut till solna/karlberg på visning (ja, vi letar lägenhet lite mer centralt). Efter tio minuter på visning var det bara att ta bussen in till odenplan som för övrigt tog sisodär 4 min (15 min att gå från den lägenheten!) Och mitt i rushen till våra träningar,  så knäppte syster av en blixt!




Jag bär min
nya päls från H&M, så förbaskat fin! En grå kofta från Gina tricot, under den så har jag denna tishaa från samma ställe och på fötterna har jag ett par nätta ankelboots. Juste, glömde min nya fransväska, den är lovely!

Kommentarer
Postat av: Jenn

har jackan en luva? :)

2008-11-11 @ 16:18:58
Postat av: Anna

Vilken storlek har du i pälsjackan?

2008-11-11 @ 16:46:47
Postat av: Johanna

Jenn: Nej det har den inte, den har krage, superfin :)



Anna: Jag tog 170 för att få plats med rymliga koftor nu när det blir kallt, den är rätt tunn. Kunde dock ha 164, satt fint. Nu är den lite småpluffsig istället, gillar det! :)

Postat av: Johanna

ser superfint ut!

2008-11-12 @ 08:47:58
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Amanda

åh! verkligen superfin päls! Kanske ska ta och plocka fram min mammas gamla, den liknar din och verkar som päls är hett nu! Hoppas du mår kanon!

Kram!

2008-11-13 @ 11:44:52
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback