Leopard





Den här snygga leopardkoftan finns nu i mina ägor! Är supernöjd. Priset var väll kanske inte det billigaste för en "budgetkofta" men den innehöll bland annat kaschmir och angora blandat med bomull, viskos och polyamid så kvalitén är förhoppningsvis ganska bra. När det gäller leopard mönster föredrar jag skalan i grått. En riktig basic kofta som funkar över alla slags fodralklänningar och tunikor, livar nog lätt upp en outfit helt enkelt!

Några missar gjordes när jag och Emelie skulle vara duktiga att filma.
 1. Vi filmade åt fel håll!
2. Kvalitén blev riktigt kass i mobilkamera när det sen lades upp på youtube.
 
Men alla har vi ju varit nybörjare någon gång. Beklagar! En skymt av en suddig johanna på en fåtal sekunder får ni iaf. haha


Koftan kommer från Bikbok



Translation
I bought this beautiful cardigan today, Emelie and I tried to film it but it didn't go so well.

Kommentarer
Postat av: Filippa

riktigt snygg! :)

Postat av: Margit

Vem tror du att du är? //Margit,

2008-11-22 @ 22:50:44
Postat av: Johanna

Filippa: Tack!



Margit: Vad syftar du på? Vem jag är går nog att läsa om ganska mycket i den här bloggen :) Vem är du själv?

2008-11-22 @ 23:29:07
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback