Kluven

Jag känner mig lite kluven inför bloggen här. Jag älskar att skriva och det känns alltid som det fattas något när jag inte hunnit blogga på en dag. Men nu på sistone har jag blivit lite sådär, va ere jag skriver om egentligen? Är det äns intressant? Vad uppskattas av er läsare? osv ... För ibland får man faktist bloggtorka så av allt ni kan hitta här i bloggen, Vad är det ni uppskattar mest? Vad är roligast att läsa om och vad vill ni se mer av?
Låt mig gärna få v e t a för just nu står det still.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bilder, outfits, tankar, tips sånt som du brukar vara bra med :) håller med på om att det vart lite lite inlägg på sistonden men det är väl för du jobbat så mycket? :)Hoppas du mår bra! Kramar!

2008-11-17 @ 10:49:16
Postat av: sussie

Jag älskar din blogg! vet inte varför, men du känns väldigt äkta kanske!?

men det känns som det är lite få inlägg ibland kanske.. ett tips att skriva om snygga kläder o diverse accessoarer o inredning från butiker.. typ som "tips", finns ju hur mycket snyggt som helst överallt så det borde ju inte vara några problem o hitta iaf ;).. sen är det kul när du skriver recept, så det kan du ju fortsätta med!!, även dagens outfit är såklart jättebra.. du kanske kan börja med att visa upp gamla favoritplagg ur din garderob?, sen är foto alltid uppskattat, men som sagt, jag gillar din blogg anyway ;)

2008-11-17 @ 12:29:29
Postat av: Stefanie

Heyyy Johanna, I think everything is perfect just as it is! Your blog is always very inspiring for me and I am so happy every day, to read your stories. It is not even boring or so, you always write exciting and interesting! :o) Don't worry, we like you so as you are! Hug

2008-11-17 @ 13:14:44
Postat av: Linda

Jag ÄLSKAR "dagens kläder". Du har en så himla snygg klädstil. Varje gång jag känner för att köpa något nytt kikar jag in här för att få lite inspiration :)

2008-11-17 @ 15:36:19
Postat av: Fanny

Jag ääälskar din blogg! Fortsätt bara som du gör, för det är bra så.

Postat av: Julia

Jag vet inte riktigt vad jag vill läsa, kanske recensioner av olika produkter, Tex som den om Kanebo foundation (som jag ska köpa!) och sånt är kul att läsa. Dagens outfit är nästan ett måste. Men sluta för guds skull inte skriva! Btw, jag kom att tänka på - vad vill du jobba med? Ska du läsa vidare eller något liknande?

2008-11-17 @ 21:46:48
Postat av: Carolina

Jag vill läsa om shoppingtips och skönhetstips! :)

2008-11-17 @ 22:10:49
Postat av: Anonym

Videoblogging! :)

2008-11-18 @ 15:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback