Jag har blivit utmanad av ...

....Janika att fylla i den här listan om saker om mig själv


Så här går det till:


* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa
* Utmana 7 andra i slutet av inlägget och länka till dem
* Lämna en kommentar i deras blogg om att de har blivit utmanade

1.
Jag är oerhört envis, men det är nog för att jag nästan alltid har rätt ju. (eller hur älskling? haha)
2. Jag tvättar bara håret var tredje dag, därav blir det typ aldrig fett. Jätteskönt!
3. Jag biter fortfarande på naglarna ibland. (gör det när jag blir rastlös!)
4. Jag hatar att inte ha något att göra, vill ha många bollar i luften! Kan nästan bli tokig av att bara sitta hemma och slappna av. Sådant som andra säkert njuter av... Måste öva på det där asså.
5. Jag klarar mig inte utan min plattång, hängt med i 5 år snart! Absolut mitt bästa köp.
6. Jag älskar romantiska saker, överraskningar, uppvaktningar. Små gulliga saker i vardagen som gör än glad!
7. Jag är väldigt framåt och social, vilket jag tror att man har fördel av i många sammanhang och man kan även glädja andra. Brukar tex ofta gå fram till okända människor på stan och fråga vad dom köpt dittan och dattan och gu va snyggt! Jag får veta vart jag ska leta, får inspiration! men framförallt glädjer man en annan människa! Så varför inte?

Kom igen, glädj mig nu genom respons här i bloggen! :)



Jag utmanar nu
Jennifer, Nathalie, Johanna, Anni, Esther, Frida och Emelie

Kommentarer
Postat av: Zäta

Okej tack så mcyekt :D

Postat av: jennifer

tack gumman, ja den är ny :) har gjort utmaningen nu. pusspuss

2008-11-12 @ 11:22:57
URL: http://jempass.blogg.se/
Postat av: Sofi

Kul, men tyckte du mest det var alldagliga saker och det mesta är sånt man vet redan om dig som läsare, fast kan förstå om det är svårt att bli privat när man ha så många läsare.

2008-11-12 @ 11:33:53
Postat av: Nathalie

Jag har redan gjort utmaningen lite längre ner, men va gullig du är =) Kram

2008-11-12 @ 11:39:03
URL: http://ernheim.blogg.se/
Postat av: Janika

Jäklar va bra 7 saker :)

2008-11-12 @ 13:05:45
URL: http://janika.blogg.se/
Postat av: Fridas fashion & style

Kul med en utmaning, givetvis har jag gjort listan! :) Kramkram

2008-11-13 @ 08:24:48
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback