Full rulle

Skönt att komma hem säger jag bara. Har haft fullt upp idag. Jobbade på ICA till 5, köpte med mej en fetaost-sallad som jag åt som hastigast på tåget innan jag rushade iväg til städjobbet, därefter vidare direkt till dansen och tränade till 9.

Nu är jag iaf hemma och det är skönt, men det tar ett tag att varva ner. Kom precis på att jag slängt i mig mackan så fort att jag inte hann känna smaken. Hur som helst så hann inte outfiten komma upp innan jobbet, men ni får den nu, ni är vakna va? ;)




♥ Kofta, Gina tricot
♥ Jacka, H&M
♥ Vitt baslinne, Gina tricot
♥ Stuprörsjeans, Bik bok
♥ Knästrumpor, Åhléns
♥ Stövlar, Sko punkten



Translation
I've been working a lot these days and today I danced after work.

Kommentarer
Postat av: Boutique Topaz i Katrineholm,Sverige

Trevligt att du är intresserad av mode!Fin design på din blogg.

Postat av: Nathalie

Oj det har varit en hetisk måndag för dig alltså!

2008-11-03 @ 23:54:39
URL: http://ernheim.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Aaah, I love your blog! :o) What a nice outfit (the cardigan is great!)

2008-11-04 @ 07:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback