Förhandsvisning av 90210


Den här serien var riktigt bra kan jag säga! Varken jag eller Emma ville att det skulle ta slut. Känns lite snopet nu bara när man sett dom två första avsnitten och sen kommer dom visas på TV400. Blir nog till att ladda ner isf. Hur som helst  jättemysig kväll, bjöds på biopopcorn cheesburgare, cola och bubbelvatten. Träffade även på Idolerna så då var jag ju bara tvungen o säga till Alice hur duktig jag tycker hon är, gullig tjej det där! (och Kevin med såklart!)

Nu blir det sängen för imorn öppnar jag på jobbet. Sov gott alla söta!




Translation
The series was amazing, we didn't want it to end. In all, a really nice evening, we were given free popcorn, cheeseburgers and goodiebags. We also met the Swedish idols, I just had to tell Alice how wonderful she is.

Kommentarer
Postat av: Madde o Abbie

Gahh.. Ja tycker den inte alls va nån bra. Kolla bara första avsnittet.. sen krocka den me några andra program så ja kunde inte spela in de på TiVon.

Postat av: Nathalie

Åh har du fått träffa Robin! Jag tycker verkligen han är charmig..

2008-11-21 @ 20:36:55
URL: http://ernheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback