Vår studentskiva


På stationen, Emelie, Jag o Emma


Emma och Alex på tåget


Jag och Emil


Lille jag :)


I väntan på maten, gladeligladast, Emil,Emelie och Carro


Alex och Jag vänta också, söta va? ;)


Josse som gömmer sig och crippen som dricker, bara början kan jag lova!


Blondinerna syns självklart alltid på minst en bild tillsammans!


Förrätten bestod av skagentoast


Som jag för övrigt tyckte var det goaste av dom tre rätterna!


Grillad kyckling, potatisgratäng och sås, som var ihopblandat, ganska osmakligt gjort!


tjofaderittan lambo!


Japp, så var vi igång!


Alla ögonen tittat in i kameran va? Då har det iaf inte gått helt fel för oss!


Glasen är tömda här!


Men det tar aldrig slut här! Crippens kommentar till vakten som höll koll på honom: Jag sa att jag inte hade druckigt... på ett tag


Skål på er, och ha en bra Lördag ute i vimmlet!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha Nordan e så jävla skön! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback