to do list

Go morgon på er!
Såklart vaknar jag tidigt när man egentligen skulle kunna sova ut. Men jag är så igentäppt att jag andas genom munnen hela tiden, o det går tydligen inte så bra för länge. Idag händer inte så mycket saker, ska försöka hinna sola men det blir mycket städning o sånt inför studenten. Mamma och pappa är inte hemma i helgen så jag o syster får köra hela lägenheten =/ kul i det här vädret.


   Att göra idag:
¤ Gå till apoteket (hämta ut rinexin)
¤ Städa lägenheten
¤ Sola (hoppas jag hinna med lite iaf)
¤ Visa upp min shopping för er (ligger i påsar här i mitt rum)
¤ Grilla med älsklingen

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hoppas att du får en bra dag! :) Och att inte städningen tar för lång tid, det är inte så roligt att vara inne när det är så fint väder.

Postat av: izabella

det låter som en mysig dag! pussar

2008-05-31 @ 12:20:23
Postat av: Johanna Gelinder

Natalie: Neh precis, det blev att jag följde med syster och köpte skor till sin bal, råkade köpa några par själv oxå. Städningen har inte riktigt kommit igång än mer än att jag plockat i mitt rum! Så solen hann jag ju ta del av och imorgon ska vädret bli ännu bättre har jag hört! :) Trevlig kväll på dig



izabella: Jao, hur kan det inte bli det när vädret är underbart, hoppas du oxå har en trevlig dag :)

2008-05-31 @ 14:39:52
URL: http://johannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback