Rea

Lite rea-shopping är aldrig fel.
Dock brukar jag ha svårt att hitta på rea och därav hellre strunta i det.
Men häromdagen hitta jag lite :)


Denna randiga tröjja köpte jag i stor storlek för lite snygg oversize modell.
Jag hade tänkt mig tröjjan hänga slarvigt över axlarna och med uppkavlade ärmar.
49:- REA hos Gina tricot



Detta linne kommer också från Gina tricot och eftersom
jag är så inne på sailor och randigt just nu kunde jag inte motstå detta.
129:- (inte rea)




Som vanligt jättesvårt att fota just svart. Detta är iaf en cardigan
i lite halvlång lmodell. Den är väldigt tunn och passar därför perfekt
till svala sommarkvällar. 99:- REA hos JC

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack så mkt :)

Hmm, jag vet inte riktigt. Jag brukar bara göra plaggen smalare, inte kortare. Den som beställer kan få bestämma om den vill ha den några centimeter kortare om det är XS vi snackar =) Annars gör jag den lika lång som S/M.

Postat av: Malin

jag har en lika dan cardigan fast ljusrosa. JAg älskar den. helt underbart skön!

2008-06-01 @ 08:50:08
Postat av: Natalie

Jag har en likadan randig tröja(översta bilden) och jag gillar den verkligen! Både snygg och skön :)

2008-06-01 @ 09:00:07
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: Johanna Gelinder

Malin: Ja, jag stog o valde mellan dom två, ljusrosa eller svart :)



Natalie: Jag gillade rigningen där uppe vid halsen och sen ränderna såklart!

2008-06-01 @ 10:02:56
URL: http://johannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback