Kvällen/natten igår..

Om man säger såhär. Emelie lät sjuk som en kråka och jag var helt bakis och hängig så har man ett fotoprojekt att deala med under nattetid?
 
Låter kanske konstigt. Men det gick till såhär. Vi som går Foto C ska följa stureplan under ett halvt dygn ungefär. Dvs alla får ungefär 3 timmar var. Vi hade sista tiden som var från 9-11 Vi skulle alltså fota samma saker under varje helslag. Kanske låter obegripligt men så var det iaf. Alla dessa timmar imellan blev ganska långtråkiga. Inga affärer var ju öppna och inte hade vi några öppna plånböcker heller!

Tänker därför visa lite bilder medans vi fördrev tiden


Vi satte oss inne i sturegallerian där vi hittade en soffa



Emelie såg ut att känna sig som hemma



Kanske inte världens mest charmerande bild




Så jag drog en outfit- poose



Och emelie visade upp sin finfina jacka! :)



När min juice tog slut, började jag bli ganska uttråkad



För att inte tala om flamsig



Så blev jag även övertrött..



Därför beslöt jag mig för att fota Emelies nya ursnygga väska! (ja, jag är avundsjuk)


Emelies tygskor såg ut som små söta möss



Frågan var bara vart vi skulle ta vägen nästa timme....
Och vi hamnade där vi nyttighetsmänniskor inte borde befinna oss



Tagen på bar gärning med en vatten och en cheesburgare med fullkornsbröd (tog 4 minuter extra att få detta)
Men vi hade ju inte direkt brist på tid!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! måste bara fråga en liten sak, vad använder du för hårfärg, för jag antar att du färgar? :) Ditt hår ser så naturligt och fint ut :)

2008-05-23 @ 13:54:20
Postat av: e

nice pics and your bag is so lovely and so is emelie's jacket!



these pics made me want to come to sthlm again. last time i was there a couple months ago and i would so like to go there in summer and do some shopping in all the shops which finland doesn't have.

2008-05-23 @ 14:27:27
Postat av: Anonym

låter som ni alla fall kunde fördriva tiden på bästa möjliga sätt!

skulle du kunna lägga upp bilderna på resultatet sen, skulle vara jättekul att se :D



kram

2008-05-23 @ 16:33:07
Postat av: Johanna

Lisa: Jag färgar inte håret jag bleker det bara, slingar alltså, inte helblekning. Tror det blir och ser mer naturligt ut om man gör så. Senast använde jag Jane Helen Moods ultrablond, try it! :)



e: Sweden is lovely in the summer, the shopping too :)



anonym: Absolut, det kan jag göra sen. Vi fotade med min kompis kamera nämligen , men så fort jag fått dom så! :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback